
Aquesta va comptar amb la participació de cinquanta persones que des de les 6 de la tarda fins gairebé les 9 de la nit van estar debatent i compartint idees i propostes sobre com canviar la situació actual em matèria d'habitatge.
En resum, la trobada va constar d'una primera part on el MPS exposar la problemàtica de l'especulació i de l'habitatge a nivell macro i a nivell local així com diverses propostes a nivell legal (en l'àmbit tant municipal com autonòmic i estatal) per tal de millorar la situació. Per acabar es va exposar també els motius d'haver convocat aquesta assemblea: "Cal que Sabadell tingui un espai totalment obert des d'on es pugui treballar la qüestió de l'habitatge i des d'on es puguin defensar els interessos populars en un dels àmbits que més malestar genera actualment a la població de la nostra ciutat" va dir David, un portaveu del MPS.
Posteriorment totes les persones que van assistir al debat es va presentar i van mostra la seva voluntat de participar d'aquesta assemblea així com diverses propostes d'actuacions i de mobilitzacions.
Finalment es va acordar realitzar una nova assemblea pel proper dissabte 9 de juny així com es va acordar començar a treballar en tres línies: la primera aprofundir en les propostes i demandes que permetrien millorar la situació actual, la segona difondre al màxim la nova convocatòria i la tercera començar a treballar en futures mobilitzacions de denúncia.
Valoracions del Moviment Popular de Sabadell

Des del MPS fem doncs una crida a totes les persones i entitats de Sabadell a la participació a la propera assemblea que es realitzarà el dissabte 9 de juny a les 18h al Casal Pere Quart.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada