dimarts, de setembre 14, 2010

Ràdio Sabadell veta Antoni Dalmases i Roc Casagran

Els dos escriptors sabadellencs acusen al seu director, Marc Sabater, de censurar la seva col·laboració en un programa de l’emissora

En un article publicat al seu blog, Roc Casagran ha denunciat que Marc Sabater, director de Ràdio Sabadell ha vetat la seva col·laboració i la d’Antoni Dalmases en un programa de l’emissora municipal. Casagran i Dalmases afirmen que quan el conductor de l’espai va presentar a Sabater l’estructura del programa, aquest va censurar la col·laboració adduïnt que “aquest és un any d’eleccions i no vull aquests dos a la ràdio, el problema no és la secció, el problema són ells ”.

La negativa de Sabater es va produïr tans sols uns dies abans de la gravació del primer programa, després que els dos escriptors haguessin acceptat la proposta del conductor de l’espai en qüestió de participar en una secció setmanal. En l’article publicat al seu blog, Casagran i Dalmases afirmen que “la ràdio de tots els sabadellencs només és d’uns quants, concretament del PSC i de tots els que acoten el cap i fan reverències i somriures de cortesia al seu poder. Sols és un mitjà per divulgar les proeses de l’equip de govern, però sobretot és l’escletxa per on se’ls escolen tots els temors de qui no se sap amb arguments de pes per defensar la gestió municipal, de qui tem la crítica, l’humor, la divergència i el raciocini”.

Casagran i Dalmases també han denunciat que el Diari de Sabadell, a través del seu director, ha censurat la publicació del seu article a les pàgines d’opinió, fet que els esciptors atribueixen a l’existència d’un pacte implícit entre ambdós mitjans locals.

Article de : Vilaweb Sabadell

Cap comentari: