dijous, de febrer 01, 2007

L'amo del pis del carrer Urgell és propietari de tot l'edifici

Carles Veiret,
Carles Veiret, "propietari de tot l'edifici"
Carles Veiret, propietari del pis del carrer Urgell i que no podia fer ús de casa seva perquè estava okupada, és el propietari de tot l'edifici. "Ara ha transcendit que fins al novembre de l'any passat, els que actualment estaven considerats com a ocupes del pis, estaven pagant el lloguer directament a la família Veiret, amb un contracte entre particulars", segons informa Liberinfo. D'altra banda, també ha transcendit que la família Veiret "és la propietària de tot l'edifici i no pas només del pis que suposadament estava okupat" i afegeixen que "les imatges del propietari vivint de forma precària a casa d'un amic" difoses àmpliament pels mitjans de comunicació "eren un muntatge". En aquest sentit, asseguren que "alguns dels pisos de la seva propietat són buits i sense cap mena d'ús".

Cal recordar que Carles Veiret va declarar a TV3 que "em trobo al carrer i ells a casa meva" i que els Mossos li van dir que "no podien fer res perquè era la seva paraula contra la meva", a més de protestar perquè "a mi ningú m'escolta i la llei els protegeix a ells". "Tinc la sensació que els okupes s'estan dedicant a llogar les habitacions", va afegir, "perquè cada vegada hi ha més gent". Els okupes, per la seva banda, van dir que tenien un contracte de lloguer verbal i que una persona passa a cobrar cada mes. Tot i això, Veiret disposa de tots els papers que demostren que l'immoble és seu.

PD: Se que no és de Sabadell ni de la comarca, però he trobat que era prou important, com per posar-ho.